سفارش اسم بدید


sheklak.ziba

 

 

خب دوستای عزیز شما میتونید توی قسمت نظرات  به من اسمتونو بگیبد تا من اونو به طور خیلی خوشگل تو وبم

بنویسم تا همه بتونن اونو ببینن مثلا من اسم خودمو اینطوری میکنم:

خب همتون اسمارو بگین تا براتون خوشمل کنمممممممم...

 

بای بای منتظرماااااااا.....

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

a.m
ساعت10:51---19 ارديبهشت 1392
salam azizam:xwebeto doos daram linkidamet behem sar bzno mano blink:xپاسخ:ok

مژی جوووووووووووون
ساعت13:51---8 ارديبهشت 1392
سلاااااااااااام..... میسی که اومدی بازم بیااااااا.....

وبت عالیه
پاسخ:خواهش میکنم....چشم اگه شد بازم میام


asal
ساعت18:29---14 فروردين 1392
سلام انوش خوبی ببخشید این چند روز تهران بودیم فعلا ساری هستم اسم من یادت نره

......
ساعت17:48---11 فروردين 1392
سلام یه چیزی هست،

نبینی و نخونی و ندونی از دستت رفته ، از من گفتن.

4 ماه و همه چیز یا 30 سال عذاب و هیچچی؟!


سارینا
ساعت21:17---5 فروردين 1392
راستی اینم آدرس وب جدیدم جوجو

sheklak4u.LoxBlog.Com
پاسخ:حتما میام..!!


فرشاد
ساعت19:09---5 فروردين 1392
وبت در کل مسخرس ولی حالا اسم ما رو بکن ببینیم چه میکنیپاسخ:با این که خیلی بی ادبی ولی می کنم

سیما
ساعت19:07---5 فروردين 1392
مننننننن اسم منم بکن وب منم مربوط به شکلکه خوشحال میشم اگه بیای
پاسخ:حتما می کنم


مریم
ساعت18:55---5 فروردين 1392
مرسی عزیزم که به وبم اومدی اگه میشه اسم منم ایت مدلی کنپاسخ:چشم

مینا
ساعت18:43---5 فروردين 1392
میشه اسم منو بکنی...؟راستی یه سرس به وبمم بزن
پاسخ:حتما میام اسمتم درست کردم عزیزم بازم بیا وبم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 5 فروردين 1398برچسب:,سـاعت 18:11 نويسنده anoosha| |

bahareh